A+ A+   Vektori ja siihen liittyvä projekti
  • Mock frame
    • Index
  • username
  • Log out
  • Vektori ja siihen liittyvä projekti
  • Course

  • Index
  • Exercise results
  • Notifications
  • External

  • Discussions
  • Help
  • Site

  • Home
  • Course archive
  • username
  • Log out
  • Course

  • Index
  • Exercise results
  • Notifications
  • External

  • Discussions
  • Help
Git ja etätietovarastot (remote) » « (H) Mölkky-pelin pisteiden laskenta
  1. Ohjelmointi 2: Rakenteet »
  2. Vektori ja siihen liittyvä projekti

Vektori ja siihen liittyvä projekti¶

  • Git ja etätietovarastot (remote)
    • Vaihtoehto 1: komentorivi
      • Remoten asettaminen komentorivillä
      • Uusien materiaalien hakeminen remotesta komentorivillä
    • Vaihtoehto 2: Qt Creator
      • Remoten asettaminen Qt Creatorissa
      • Uusien materiaalien hakeminen remotesta Qt Creatorissa
  • STL:n vektori ja sen läpikäynti (for-lause)
    • STL:n vektori
    • Virheiden etsinnän helpottamiseksi
    • C++:n for-silmukka
      • Säiliön alkioiden läpikäynti
      • Halutun kokonaislukuvälin arvojen läpikäynti
  • Tieto vs kontrolli (struct- ja enum-tyypit)
    • Tietuetyyppi
    • Luettelotyyppi
    • Tieto-ohjattu ohjelmointi
  • Vesipisarapelin ensimmäinen versio
    • Ohjelman tietorakenteet: Pelilauta ja vesipisarat
    • Ohjelman tiedostot
    • Luokan ennakkoesittely
    • Square-luokka
      • Attribuutit
      • Metodit
    • Metodien käyttäminen operaattoreilla . ja ->
    • Pääohjelma ja muut funktiot
      • Tutki seuraavaksi funktiota initBoard
      • Tutki seuraavaksi funktiota printBoard
      • Tutki seuraavaksi funktiota readCommandSuccesfully
    • Yhteenveto
  • Tyyliseikkoja
    • Toimivuus
    • Strukturointi
    • Nimeäminen
    • Kommentointi
    • Koodin asettelu
    • Olio-ohjelmointi
    • Muita tyyliseikkoja
  • (P) Muistipeli
    • Alkukommentti ja palautteen kieli
    • Pelin säännöt
    • Muistipeli vs vesipisarapeli
    • Tehtävänanto
    • Syötteiden tyypeistä ja lukemisesta
    • Ohjelmakoodipohjat
    • Projektin vaiheet
    • Arviointi
  • (K) Palautetta projektista
Git ja etätietovarastot (remote) » « (H) Mölkky-pelin pisteiden laskenta
  • Privacy Policy