Toggle navigation
A+
A+ Vektori ja siihen liittyvä projekti
Mock frame
Index
username
Log out
Vektori ja siihen liittyvä projekti
Course
Index
Exercise results
Notifications
External
Discussions
Help
Site
Home
Course archive
username
Log out
Course
Index
Exercise results
Notifications
External
Discussions
Help
Git ja etätietovarastot (remote) »
« (H) Mölkky-pelin pisteiden laskenta
Ohjelmointi 2: Rakenteet
»
Vektori ja siihen liittyvä projekti
Vektori ja siihen liittyvä projekti
¶
Git ja etätietovarastot (remote)
Vaihtoehto 1: komentorivi
Remoten asettaminen komentorivillä
Uusien materiaalien hakeminen remotesta komentorivillä
Vaihtoehto 2: Qt Creator
Remoten asettaminen Qt Creatorissa
Uusien materiaalien hakeminen remotesta Qt Creatorissa
STL:n vektori ja sen läpikäynti (for-lause)
STL:n vektori
Virheiden etsinnän helpottamiseksi
C++:n
for
-silmukka
Säiliön alkioiden läpikäynti
Halutun kokonaislukuvälin arvojen läpikäynti
Tieto vs kontrolli (struct- ja enum-tyypit)
Tietuetyyppi
Luettelotyyppi
Tieto-ohjattu ohjelmointi
Vesipisarapelin ensimmäinen versio
Ohjelman tietorakenteet: Pelilauta ja vesipisarat
Ohjelman tiedostot
Luokan ennakkoesittely
Square
-luokka
Attribuutit
Metodit
Metodien käyttäminen operaattoreilla
.
ja
->
Pääohjelma ja muut funktiot
Tutki seuraavaksi funktiota
initBoard
Tutki seuraavaksi funktiota
printBoard
Tutki seuraavaksi funktiota
readCommandSuccesfully
Yhteenveto
Tyyliseikkoja
Toimivuus
Strukturointi
Nimeäminen
Kommentointi
Koodin asettelu
Olio-ohjelmointi
Muita tyyliseikkoja
(P) Muistipeli
Alkukommentti ja palautteen kieli
Pelin säännöt
Muistipeli vs vesipisarapeli
Tehtävänanto
Syötteiden tyypeistä ja lukemisesta
Ohjelmakoodipohjat
Projektin vaiheet
Arviointi
(K) Palautetta projektista
Git ja etätietovarastot (remote) »
« (H) Mölkky-pelin pisteiden laskenta
Privacy Policy